top of page
Telefon
0760 410 117
office@ssmsolutions.ro
Programul nostru
Lun - Vin: 09:00 - 18:00
Certificat de abilitare nr. 1195/PS, emis de Inspectoratul Teritorial de Muncă București
21 de ani
experiență
Despre noi
Este misiunea noastră ca în fiecare zi să îmbunătățim, puțin câte puțin, fiecare aspect important al experienței clientului.
Cine suntem
SSMSolutions.ro - Serviciu Extern de Prevenire și Protecție
Suntem o companie ce oferă servicii de prevenire și protecție în domeniul Securității și Sănătății în Muncă și al Situațiilor de Urgență, servicii dedicate diminuării sau chiar eliminării riscurilor de producere a accidentelor de muncă, bolilor profesionale, incendiilor şi a altor evenimente nedorite la locul de muncă.
Care este experiența noastră
SSMSolutions.ro a luat ființă prin dorința unei echipe care a parcurs fiecare treaptă de perfecționare profesională, plecând de la simpli lucrători desemnați și ajungând până la specialiști și experți ai unor servicii externe, cu numeroși parteneri în diverse domenii de activitate. Astfel, pe parcursul celor 21 de ani de experiență ai echipei, au fost desfășurate activități în domeniul S.S.M. și S.U., atât în cadrul unor societăți mici și medii cât și în cadrul unor societăți mari, cu peste 150 de angajați.
21 de ani
Experiența echipei
230 +
Clienți mulțumiți
1800 +
Angajați instruiți
17 +
Orașe acoperite
Care este viziunea noastră
Ne dorim să redefinim noțiunea de "Protecția Muncii" care a fost greșit înțeleasă de-a lungul timpului, în primul rând din punct de vedere al importanței acordate. Suntem siguri că, printr-o bună formare și informare a fiecărui salariat, începând de la cel mai mic nivel și până la manageri, se va ajunge la o conștientizare asupra importanței pe care o constituie Securitatea și Sănătatea în Muncă și Serviciile de Urgență în cadrul fiecărei companii, indiferent de domeniul de activitate al acesteia. Abia apoi putem discuta și implementa soluții pentru eliminarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională, a amenzilor și a tuturor deficiențelor provocate de lipsa temporară sau definitivă a forței de muncă.
Ce ne recomandă
Seriozitate
Realizăm întotdeauna ceea ce am promis și nu ascundem niciodată aspecte care sunt importante pentru clienții noștri.
Comunicare
Avem grijă să păstrăm o relație apropiată cu toți clienții și partenerii noștri. Fiecare dintre clienții noștri este vizitat cel puțin o dată pe lună, i se scrie cel puțin o dată pe săptămână, i se răspunde la un e-mail in cel mult 24 de ore și i se întoarce un apel pierdut in maximum 2 ore.
Rezultate
Implementăm și optimizăm doar acele măsuri care aduc rezultate măsurabile în mediul de lucru al clientului nostru.
Entuziasm
Tuturor celor implicați în activitățile companiei noastre le place ceea ce fac și asta se vede în buna dispoziție pe care o transmitem și celor care lucrează cu noi.
Evoluție
Pentru a fi mai buni an de an pentru clienții noștri, investim în dezvoltarea noastră prin participarea periodică la traininguri, conferințe și seminarii. În același timp, ne informăm în continuu astfel încât să fim la zi cu cele mai noi schimbări ale legislației și cu cele mai noi tehnici de prevenire și protecție utilizate.
Rapiditate
Serviciile de calitate nu sunt îndeajuns. Este important ca acestea să fie livrate și implementate la timp.
bottom of page